مقالات

بهترین عطرها با نت سبز مردانه و زنانه 2024

بهترین عطرها با نت سبز مردانه زنانه 2024

عطرها و ادکلن‌های سبز (GREEN NOTES PERFUMES) یکی از پرطرفدارترین دسته بویایی عطرها در جهان هستند. به طور کلی عطرهایی با رایحه سبز غیر شیرین و خنک و برای فصول بهار، پاییز و زمستان بسیار مناسب هستند.  در این مقاله ما به بررسی و معرفی عطرها و ادکلن‌هایی می‌پردازیم که نت بویایی سبز در آن‌ها غالب هستند.

وجود رایحه وانیل در یک عطر، به آن عطر بویی گرم و شیرین، اما ملایم می‌بخشد. بوییدن ادکلن با بوی وانیل حس بوییدن وانیل داغ، شکلات سوخته و یا چوب سوخته وانیل را می‌دهد. این نوع عطرها به طور کلی برای فصول معتدل و سرد سال مانند پاییز و زمستان مناسب‌تر هستند.

در این مقاله قصد داریم بهترین عطرهای وانیلی زنانه که جز بهترین عطرهای جهان هستند به شما معرفی کنیم. همچنین میتوانید قیمت و مشخصات این لیست از بهترین ادکلن‌های وانیلی را نیز مشاهده و خرید نمایید.

عطر ادکلن فردریک مال فرنچ لاور-Frederic Malle French Lover عطری است شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

عطر ادکلن فردریک مال فرنچ لاور-Frederic Malle French Lover عطری است مردانه و خاص. این ادکلن را می‌توان جلوه‌ای از مردانگی ناب و بی‌نقص خواند.

عطر فرنچ لاور  مخصوص مردانی است که همیشه عطر استفاده نمی‌کنند، جذابیت ذاتی باور دارند و نیروی ساده اما اغواگر نهفته در ظاهر زمخت و مردانه خودشان را جدی می‌گیرند. «فرنچ لاور» همچون سازه‌ای مغناطیسی اما در سکوت دیگران را به‌سوی شما می‌کشاند.

این عطر در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی نمونه های ادویه ای می باشد در نت میانی رایحه ی سدر و گلپر به مشام می رسد و در انتها با رایحه ی خزه بلوط و وتیور را می توان حس کرد.

2- عطر ممو پاریس راشن لدر (Memo Paris Russian Leather)

عطر Memo Paris Russian Leather – ممو پاریس راشن لدر  نخستین بار در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه – زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است. این عطر توسط عطرساز معروف الیونر مسنت خلق شده است.

از نت های بکار برده شده در MEMO Russian Leather می توان به دانه تونکا ، نعناع هندی ، اسطوخودوس ، نعناع ، ریحان ، سدر ، چرم ، رزماری ، گشنیز ، درخت کاج ، جوز ، سرو ، سالویا اسکلاریا، چوب گایاک، سرخس اشاره کر

3- هرمس اچ ۲۴ (Hermes H24)

عطر ادکلن هرمس اچ۲۴ | Hermès H24 عطری است خنک و گیاهی. که در سال ۲۰۲۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

عطر ادکلن هرمس اچ۲۴ | Hermès H24 عطری است مردانه و شیک. هرمس اچ ۲۴ مردانه با توجه به رایحه خنک خود، برای فصول معتدل و گرم سال پیشنهاد میشود.

4- لویی ویتون کاکتوس گاردن (Louis Vuitton Cactus Garden)

عطر ادکلن لویی ویتون کاکتوس گاردن | Louis Vuitton Cactus Garden عطری است مرکباتی و خنک و سبز که در سال ۲۰۱۹  به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطار ادکلن کاکتوس گاردن لویی ویتون ژاک کاوالیه می‌باشد.

عطر Louis Vuitton Cactus Garden – لویی ویتون کاکتوس گاردن در خانواده عطری مرکباتی معطر قرار می گیرد. این ادکلن برای فصول بهار، تابستان و پاییز مناسبتر است.

  • نت‌های کاکتوس گاردن: ترنج ، چای میت، علف لیمو

5- پارفومز د مارلی گرینلی (Parfums de Marly Greenley)

عطر پارفومز د مارلی گرینلی – Parfums de Marly Greenley عطری است خنک و چوبی و مرکباتی. این ادکلن در سال ۲۰۲۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

عطر ادکلن پارفومز د مارلی گرینلی | Parfums de Marly Greenley عطری است مردانه زنانه و شیک. این ادکلن را برند معروف و محبوب پارفیومز د مارلیParfums de Marly معرفی نمود.

  • رایحه اولیه: ترنج ، نارنگی ماندارین، سیب
  • رایحه میانی: سدر ، بنفشه ، برگ درخت نارنج، کشمران
  • رایحه پایه: مشک ، خزه درخت بلوط ، چوب عنبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *