مقالات

بهترین عطرهای شکلاتی و قهوه مردانه

عطر بای کیلیان بلک فانتوم By Kilian Black Phantom

بهترین عطرهای شکلاتی و قهوه مردانه

عطرها و ادکلن‌های شکلاتی یکی از پرطرفدارترین دسته بویایی عطرها در جهان هستند. به طور کلی عطرهایی با رایحه شکلاتی گرم هستند.  در این مقاله ما به بررسی و معرفی عطرها و ادکلن‌هایی می‌پردازیم که نت بویایی شکلات در آن‌ها غالب هستند.

بوی شکلات یکی از خاص‌ترین رایحه‌های زمستانی است و در بین عاشقان عطر و ادکلن، طرفداران بسیاری دارد. عطرهای با بوی شکلات معمولاً در رایحه‌های شیرین، تلخ و یا تلفیقی از چند رایحه تولید می‌شوند.

از بهترین عطرهای شکلاتی مردانه عطر ادکلن اومو ولنتینو (ولنتینو یومو) – Valentino Uomo است. این ادکلن یکی از بهترین عطرهای تند و گرم برای آقایان است. این عطر برای شب‌های پاییزی و زمستانی پیشنهاد می‌شود.

Uomo در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی شد. طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز مشهور «اولیویه پولژ» (Olivier Polge) انجام داده است.

ادکلن ولنتینو یومو رایحه‌ای شکلاتی و چرمی و گرم دارد. این عطر توسط برند معروف ولنتینوVALENTINO معرفی شده و با قیمت مناسبی که دارد انتخاب بسیار خوبی در سبک رایحه‌‌ای خود است.

با اولین اسپری از ادکلن Valentino Uomo روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی نارنج و گیاه مورد خواهید شد. این ترکیب شیرین و طبیعی، شادابی و نشاط را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پس از مدتی متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد.

این نت‌ها از قهوه، شکلات و فندق تشکیل ‌شده‌اند. گرمی و شیرینی این نت‌ها هیجان و شادابی شما را بالا می‌برد. پس از مدتی طولانی، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از ترکیب چرم و چوب سدر تشکیل ‌شده‌اند. این ترکیب تند و شیرین، تمرکز و اعتمادبه‌نفس عجیبی در شما ایجاد خواهد کرد.

از بهترین عطرهای شکلاتی مردانه ادکلن عطر بای کیلیان بلک فانتوم (بلک فَنتِم) - by Kilian Black Phantom ادکلنی شیک و جذاب است.

این عطر رایحه ای مردانه - زنانه (مشترک) دارد و در سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شد.

ادکلن بلک فانتوم بای کیلیان توسط برند مطرح بای کیلیان - by Kilian به بازار عرضه شد و رایحه آن گرم و شیرین میباشد.

عطار عطر Black Phantom سایدونی لانسیسر می‌باشد و در دسته عطر های شرقی وانیلی با نت‌های غالب شکلاتی قرار می‌گیرد.

از نت‌های بکار برده شده در این عطر کیلیان Kilian می توان به چوب صندل سفید ، شکلات ، گل آفتاب پرست، بادام ، کارامل ، قهوه و قند اشاره کرد.

3- اورتو پاریسی بوکانرا (Orto Parisi Boccanera)

از بهترین عطرهای شکلاتی مردانه عطر ادکلن اورتو پاریسی بوکانرا - Orto Parisi Boccanera است.

این عطر رایحه‌ای گرم و شرقی و وانیلی داشته و محصول 2014 از برند نیش  Orto Parisi  -اورتو پاریسی است. 

عطر ادکلن اورتو پاریسی بوکانرا - Orto Parisi Boccanera توسط عطاری مستعد و مطرح به نام الکساندرو گولتیری ساخته شد.

از ویژگی های عطر Boccanera رایحه بسیار دلنشین و گرم آن می باشد و در دسته عطر های شرقی وانیلی قرار می گیرد. از ترکیبات درون این عطر می توان به مشک ، چوب صندل سفید ، شکلات، زنجبیل ، فلفل ، فلفل قرمز شیرین اشاره کرد.

از بهترین عطرهای قهوه مردانه عطر ادکلن میسون مارتین مارژیلا کافی بریکMaison Martin Margiela Coffee Break است. این عطر توسط برندی مطرح به نام میسون مارتین مارژیلا به بازار عرضه شد عطار آن ژاک کاوالیه می باشد

از ترکیبات بکار برده شده در عطر Coffee Break - کافی بریک می توان به نعناع هندی ، شکوفه پرتقال ، فلفل اشاره کرد. همچنین سایر نتهای آن دانه تونکا ، لوبان ، اسطوخودوس ، شیر ، قهوه ، گیاه ناگارموتا، وانیل ، خس خس ، سدر است.

این عطر شاهکاری از نت‌های قهوه را در خود داراست. رایحه‌ این ادکلن تداعی‌کننده حضور شما در قهوه خانه‌‌ها و کافی‌شاپ‌های پاریس است. لذتی بی‌انتها و آرامشی برای روحتان!

از بهترین عطرهای قهوه مردانه عطر ادکلن تام فورد بلک ارکید | Tom Ford Black Orchid محصولی از شرکت تام فورد است. که احساس جوانی را در وجود هر کسی زنده نگه میدارد. چرا که روح احساسی و بلند پروازی و مناعت طبع رایحه این عطر جزو عطرهای بسیار نادر و بسیار شیک و خاص میباشد.

عطر Black Orchid Tom Ford با بوی یاسمن فرانسوی آغاز میشود و در پایان طراوت و تازگی عود عربی را به همراه دارد، ماندگاری بالای این عطر سبب میشود تا بتوانیم آنرا در مجموعه کلکسیون بهترین عطرهای جهان قرار دهیم.

ادکلن عطر تام فورد بلک ارکیدBlack Orchid در سال ۲۰۰۶ و توسط Givaudan تولید و معرفی شد.

از بهترین عطرهای قهوه مردانه عطر ادکلن TOM FORD Café Roseتام فورد کافه رز محصول سال ۲۰۲۳ تام فورد، از شاهکارهای این برند میباشد.

عطر تام فورد کافه رز عطری زنانه ، شیک و خوش بو می باشد و از نتهای بکار برده شده در این عطر می توان به رز ، قهوه ، رز ، نعناع هندی ، هل ، گشنیز ، گل یلانگ ، چوب صندل سفید ، صمغ کندر اشاره کرد.

2 دیدگاه در “بهترین عطرهای شکلاتی و قهوه مردانه

  1. فرناد جواهریان گفت:

    ممنون از معرفیتون.

    1. پشتیبانی رویال‌کلن گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      مفتخریم که مورد توجه شما قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *