مقالات

بهترین عطرهای وانیلی زنانه

بهترین عطرهای وانیلی زنانه

عطرها و ادکلن‌های وانیلی یکی از پرطرفدارترین دسته بویایی عطرها در جهان هستند. به طور کلی عطرهایی با رایحه وانیلی شیرین و گرم هستند و در گروه بویایی شرقی.  در این مقاله ما به بررسی و معرفی عطرها و ادکلن‌هایی می‌پردازیم که نت بویایی وانیل در آن‌ها غالب هستند.

وجود رایحه وانیل در یک عطر، به آن عطر بویی گرم و شیرین، اما ملایم می‌بخشد. بوییدن ادکلن با بوی وانیل حس بوییدن وانیل داغ، شکلات سوخته و یا چوب سوخته وانیل را می‌دهد. این نوع عطرها به طور کلی برای فصول معتدل و سرد سال مانند پاییز و زمستان مناسب‌تر هستند.


در این مقاله قصد داریم بهترین عطرهای وانیلی زنانه که جز بهترین عطرهای جهان هستند به شما معرفی کنیم. همچنین میتوانید قیمت و مشخصات این لیست از بهترین ادکلن‌های وانیلی را نیز مشاهده و خرید نمایید.

1- زرجوف لیرا (Casamorati Xerjoff Lira)

از بهترین عطرهای وانیلی زنانه عطر ادکلن کازاموراتی زرجوف است. لیرا عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر Xerjoff Casamorati Lira عطری است زنانه و منحصربه فرد که توسط برند زرجوف – XERJOFF عرضه شد.

عطر ادکلنزرجوف لیرا – Xerjoff Lira از برند قدیمی سلطنتی و سرشناس و مطرح کاساموراتی زرژاف در سال ۲۰۱۱ با عنوان عطری گلی شرقی ، پای به عرصه ی محصولات عطر و ادکلن  در جهان نهاد.

نت ابتدایی رایحه ی این ادکلن Xerjoff از عناصری همچون اسطوخودوس ، پرتقال خونی و ترنج تشکیل شدهه است و در نت میانی و در قلب این رایحه شاهد حضور عناصری همچون دارچین ، گل یاس و شیرین بیان خواهیم بود و اما در نت اصلی و در پایه این عطر از عناصریی همچون وانیل ، مشک و کارامل بهره برده که با توجه به حضور پر رنگ کارامل پایه ی اصلی رایحه ی این عطر بر مبنای حضور پر قدرت آن طراحی شده است.

 

2- کوکو وانیل مانسرا (Mancera Coco Vanille)

از بهترین عطرهای وانیلی زنانه عطر مانسرا کوکو وانیل-Mancera Coco Vanille است. این ادکلن، عطری است خنک و شیرین. این عطر در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. ادکلن مانسرا کوکو وانیل-Mancera Coco Vanille عطری است زنانه و خاص.

عطر مانسرا coco Vanille در گروه بویایی شرقی وانیلی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. سبک بویی این عطر خنک می باشد و عطار آن پیر مونتاله می باشد . از نت های درون این عطر می توان به نارگیل ، هلو ، یاس، گل یلانگ ، یاس تاهیتی، مشک ، وانیل ، روایح چوبی اشاره کرد.

3- تام فورد وانیلا سکس (TOM FORD Vanilla Sex)

از بهترین عطرهای وانیلی زنانه ادکلن TOM FORD Vanilla Sex – تام فورد وانیلا سکس می‌باشد. این ادکلن محصول سال ۲۰۲۳ تام فورد، از شاهکارهای این برند است.

عطر تام فورد وانیلا سکس رایحه‌ای شرقی وانیلی داشته و مردانه – زنانه است و از نتهای بکار برده شده در این عطر می توان به بادام ، وانیل ، روایح گلی، دانه تونکا ، وانیل ، چوب صندل سفید اشاره کرد.

4- زرجوف ایتالیکا (Casamorati Xerjoff Italica)

از بهترین عطرهای وانیلی زنانه عطر ادکلن ایتالیکا زرجوف ۲۰۲۱ | Italica Xerjoff 2021 است. این ادکلن عطری است شرقی وانیلی که در سال ۲۰۲۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ایتالیکا زرژوف (Xerjoff Italica) عطری است مناسب آقایان و بانوان.

«ایتالیکا زرجوف» زرجوف کاساموراتی ایتالیکا عطر «ایتالیکا» که جاذبه‌های سحرآمیز و سرمست‌کننده‌ای دارد، یکی از محصولات کالکشن کاساموراتی است. این عطر رمانتیک و زیبا که به‌طور اختصاصی برای روز ولنتاین بازطراحی شده، دقیقا برای کسانی ساخته شده که از عشق ورزیدن و عاشقی کردن بی‌نهایت لذت می‌برند که توسط برند زرجوف – XERJOFF عرضه شده است.

عطر ایتالیکا زرجوف که سرشتی گرم و قدرتمند دارد، با بافتی کرمی در نت‌های آغازین شروع می‌شود که از رایحه‌های بادام و شیر شکل می‌گیرد. رگه‌هایی ادویه‌ای از جنس زعفران هم در نت‌های میانی گرمای دلچسبی را می‌آفرینند تا با آکورد شیرین شکل‌گرفته از بوربن، وانیل و تافی آمیخته شوند. نت‌های پایانی هم عمیق، غلیظ و کلاسیک هستند و از چوب صندل و مشک سفید شکل گرفته‌اند.

عطر ادکلن زرژوف ایتالیکا ۲۰۲۱ (Xerjoff Italica) از نتهای بادام ، زعفران ، شیر، وانیل ، تافی، مشک و چوب صندل سفید تشکیل شده‌است.

5- بای کیلیان لاو دونت بی شای (By Kilian Love Dont Be Shy)

از بهترین عطرهای وانیلی زنانه عطر by Kilian Love Dont Be Shy – بای کیلیان لاو دونت بی شای است. این ادکلن از عطر های زنانه با سبک بویی گرم و شیرین است.

این عطر با رایحه ای کاراملی، وانیلی، پودری و مرکباتی و جذاب و به یادماندنی می باشد. این ادکلن اولین بار در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد. عطار آن عطرساز معروف و شناخته شده کالیس بکر می باشد و در خانواده عطری رایحه های شرقی قرار می گیرد.

عطر لاو دونت بی شای بای کیلیان جز عطرهای شیک و لاکچری محسوب میگردد که به علت استفاده از مواد اولیه گرن قیمت، رایحه ای جادویی و متفاوت در خود دارد. از ترکیبات درون عطر by Kilian Love Dont Be Shy می توان به ترنج ، بهار نارنج، گشنیز ، فلفل صورتی ، رز ، زنبق ، یاس، شکوفه پرتقال ، پیچ امین الدوله ، مشک ، وانیل ، مشک زباد ، لابدانیوم، کارامل و قند اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *