دکانت عطر زرجوف مور دن وردز | Xerjoff More Than Words

نام فارسی: عطر ادکلن زرجوف مور دن وردز

 برند سازنده:

برند سازنده:

 انتخاب حجم

انتخاب حجم

 قیمت نهایی

قیمت نهایی

۱۱۸,۸۰۰ تومان۵,۳۴۶,۰۰۰ تومان

درباره محصول

عطر ادکلن زرجوف مور دن وردز

Xerjoff More Than Words

عطر ادکلن زرجف-زرژاف مور دن وردز- Xerjoff More Than Words عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این ادکلن عطری است مردانه و زنانه و خاص.

عطر مور دن ووردز زرجوف توسط برند زرجوف (زرژوف – Xerjoff) در تجلیل از آثار ادبی و اشعار، ثابت کرد که بزرگترین جملات اغلب از ترکیبات غیرمنتظره سربر می‌آورند.

عطر ادکلن زرجف-زرژاف مور دن وردز-Xerjoff More Than Words قطعه‌ی گل‌های میوه‌ای گرانبها، قطعه‌ی صمغ کاج خیس شرقی، «مور دن ووردس» با تجلیل از فردیت اجزای مختلف حتی بدون فداشدن ترکیب جذاب کل عطر، به هماهنگی شاعرانه درستی می‌رسد.

 

 

عطرساز

Chris Maurice

کشور مبدا برند

ایتالیا

سال معرفی

2012

مناسب برای

آقایان , آقایان و بانوان , بانوان

نوع رایحه

طبیعت , گلی

ویژگی های اصلی رایحه

گل رز، عنبر، عود، میوه ای، ادویه ای، شیرین

نت آغازی

لابدانیوم، میوه‌جات، روایح چوبی، عنبر، عود، صمغ کندر ، روایح شرقی، روایح گلی

فصل مناسب

بهار , پاییز , تابستان , زمستان

ساعت مناسب

روز , شب

ماندگاری

عالی

پخش بو

خوب

گارانتی

تضمین اصالت محصول

عطر زرجوف

عطر ادکلن‌های زرجوف (XERJOFF)

عطرهای زرجوف یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار عطر و ادکلن در ایران می‌باشند. برند عطرسازی ژرژوف عطرهای ماندگار بسیاری را در طول سالیان تولید نموده‌است.

لیست بهترین عطرهای زرجوف

از بهترین عطرهای این برند می‌توان موارد زیر را نام برد:  

عطر زرجوف

درباره برند عطرسازی زرجوف

عطر ادکلن زرجوفزرژوف (Xerjoff) یک برند لوکس ایتالیایی می باشد که در سال ۲۰۰۳ توسط سرجیو مومو (Sergio Momo) تاسیس گردید. عطر زرجوف (Xerjoff) با ساخت عطرهای متفاوت که برگرفته از با کیفیت ترین مواد اولیه در بسته بندی های زیبا می باشند توانست مخاطبان بسیاری را جذب نماید. برند عطرسازی زرجوف (Xerjoff) اولین عطر خود را در ۲۰۰۷ معرفی نمود. این برند عطرسازی لوکس توانسته با همکاری با عطرسازان معروفی همچون  Chris Maurice، Jacques Flori، Miroslav Petkov، Angeline Leporini، Christian Carbonnel، Laura Santander و Mathieu Nardin در این سال ها با معرفی ۱۱۲ مدل عطر کارنامه خوبی را از خود برجای بگذارد. برخی از معروفترین عطرهای معرفی شده توسط این برند عطر مردانه زرژوف فیرو (Xerjoff Fiero) و ادوپرفیوم مردانه زرژوف مفیستو (Xerjoff Mefisto) و زرژوف بوکت آیدل (Xerjoff Bouquet Ideal) میباشد. برچسب: عطر زرجوف، ادکلن زرجوف، عطر مردانه زرجوب، عطر زنانه زرجوف، عطر مشترک زرجوف، عطر XERJOFF، ادکلن XERJOFF، XERJOFF PERFUMES

دیدگاه‌ها

1 دیدگاه برای دکانت عطر زرجوف مور دن وردز | Xerjoff More Than Words

  1. رقیه

    کار سنگین ، جدی و لوکسی به حساب میاد که بی شک استایل و مکان های خاص خودش رو میطلبه . بنظرم اصلا راحیه عام پسندی به حساب نمیاد و قبل از خرید تو سایز اصلی ، بهتره دکانت کم حجم تری ازش رو بگیرید و چند روز باهاش کلنجار برید تا حس قطعیتون بهش مشخص بشه . تو وهله اول ممکنه حس کنید دارید عطر مشهدی بو میکنید اما یکم که میگذره ، رایحه خاص و جاافتاده تری ازش پخش میشه . در مجموع کار جوان پسندی به حساب نمیاد و به تن اشخاصه چهل سال به بالا بهتر میشینه.
    ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی داره و برای فصول سرد سال توصیه میشه.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *